FAQ

Zoznam

Ako môžem zaplatiť za služby DovezTo?

Cez platobnú bránu PayPal, alebo vkladom na náš účet (SK50 8330 0000 0022 0116 5679) – ako variabilný symbol použite prosím číslo zásielky. Neakceptujeme platbu na dobierku.

Ako dlho trvá spracovanie platby?

PayPal, alebo iná platba kartou prebieha okamžite. Bankový prevod trvá 1-2 dni.

Prečo sa mi neukazuje spracovanie platby na mojom účte?

Prosíme Vás o strpenie niekoľko hodín, kým sa platba ukáže na Vašom účte. Ak sa ani po niekoľkých hodinách neukáže, kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu a pošlite nám číslo transakcie v prípade PayPalu, alebo dátum a VS, ktorý ste zadali v prípade bankového prevodu.

Prečo mi nefunguje platba kartou?

Najčastejší problém je, že bank blokuje medzinárodné platby. Skúste zavolať do banky a opýtať sa na problém. Tiež prosím skontrolujte, že Vaša adresa na DovezTo účte je správna. Ak nič nepomôže, pošlite nám prosím screenshot s chybovou hláškou. Pre Vašu bezpečnosť ZAKRYTE ĆÍŠLO KARTY.

Ako môžem uskutočniť platbu?

Kliknete na tlačidlo Platiť / Zaplatiť pri vytvorenej zásielke.