FAQ

Zoznam

Čo je sprostredkovaný nákup a koľko stojí?

Ak máte problémy s objednávaním v zahraničí, či už zložitosťou, nedostatočnou znalosťou jazyka, alebo z iného dôvodu, môžeme nakúpiť za Vás. Poviete nám, čo chcete nakúpiť, tovar Vám nájdeme, pošleme Vám celkovú cenu za nákup a poštovné. Po úhrade tovar za Vás nakúpime a doručíme.
Cena za sprostredkovanie je 5€ + 5% z ceny tovaru. Poplatok zahŕňa službu ako takú, spracovanie platby a ďalšie iné poplatky s nákupom spojené.

Ako vyzerá proces prostredkovaného predaja?

Jednoducho nám popíšete, čo chcete nakúpiť, alebo nám pošlete URL s vecami, ktoré chcete kúpiť. Či už cez svoj účet, alebo nás môžete kontaktovať priamo cez email, telefón, alebo live-chat.

Čo sa stane, ak sa tovar predá pred tým, ako sa uskutoční sprostredkovaný nákup?

Nájdeme Vám alternatívu, alebo Vám vrátime peniaze. Je to na Vás.

Môžem vrátiť tovar zo sprostredkovaného predaja?

Samozrejme, no záleží od daného predajcu. V EU máte nárok na vrátenie tovaru do 14 dní na prvú adresu, teda do prvého kontaktu so skladom DovezTo.

Môžem spojiť viacero zásielok (konsolidácia)?

Samozrejme, napíšte nám na zákaznícku podporu a zlúčime zásielky za Vás. Budete platiť iba za jednu zásielku + balné (v závislosti od veľkosti balíka a počtu balíkov 2€-10€).

Ako funguje spojenie viacerých zásielok (konsolidácia)?

Balíky nechávame v pôvodných obaloch, len ich zabalíme do väčšej krabice a tak odosielame. V prípade záujmu môžeme tovar rozbaliť a zabaliť do menšej krabice.

Môžete prebaliť moju zásielku? Použiť lepšie a bezpečnešie balenie, atp…

Samozrejme, stačí napísať na zákaznícku podporu a urobíme všetko k Vašej spokojnosti.

Môžete odfotiť tovar predtým, ako ho odošlete na Slovensko?

Áno, táto služba je spoplatnená 5€. Prosím kontaktujte zákaznícku podporu.

Môžete tovar vyskúšať zapnúť a pozrieť, či nejaví zjavné známky opotrebenie / závady?

Áno, táto služba je spoplatnená 5€. Prosím kontaktujte zákaznícku podporu.