FAQ

Zoznam

Ako môžem vrátiť tovar?

Napíšte na zákaznícku podporu a naši zamestnanci vytvoria novú bezplatnú zásielku s adresou eshopu. Dostanete inštrukcie, kam balík priniesť.

Dostal/a som iný tovar, ako som si objednal/a. Čo s tým?

Kontaktujte predajcu a pokúste sa vyriešiť problém s ním, nakoľko my zásielky nemeníme, len preposielame. Ak by ste si nevedeli rady, alebo mali problém s jazykovou bariérou, môžeme Vám pomôcť pri komunikácii s eshopom.

Aké poistenie poskytujete a čo kryje?

Poistenie kryje stratu a poškodenie tovaru pri prevoze do výšky Vami zvolenej.

Ako dlho trvá vyriešenie poistnej udalosti?

Záleží od poistnej spoločnosti daného dopravcu, no zvyčajne je to do 30 dní.

Ako nahlásim stratenú, nedoručenú, alebo poškodenú zásielku?

Napíšte nám na zákaznícku podporu (email, alebo live-chat).