FAQ

Zoznam

Kde môžem nájsť moje DovezTo adresy?

Po prihlásení pod záložkou Virtuálne adresy. Môžete tu nájsť svoje adresy vo všetkých dostupných krajinách. Ak by ste požadovali inú krajinu, aká je dostupná, napíšete nám a my preveríme dostupnosť 🙂

Kde si môžem nastaviť moju adresu doručenia a fakturačnú adresu?

Po prihlásení pod záložkou Nastavenia. Momentálne je v systéme podporovaná iba rovnaká adresa doručenia a fakturácie. Ak by ste vyžadovali rozdeliene fakturačné a doručovacie adresy, alebo nakupujete na firmu, napíšte nám a vystavíme Vám separátnu faktúru.

Môžem dostať balík na iné meno?

Áno, ale je nevyhnutné predtým kontaktovať zákaznícku podporu.

Ako môžem zrušiť svoj účet?

Napíšte na zákaznícku podporu, zrušia ho za Vás.

Čo znamenajú statusy pri zásielkach?

Nezaplatené = Ak bola objednávka zadaná, ale nebola zaplatená
Zaplaten = Ak bola objednávka zadaná a úspešne zaplatená
Prišlo na sklad = Keď zásielka dorazí na medzisklad
Prišlo na sklad (nezaplatené) = Keď zásielka dorazí na medzisklad ale nie je zaplatená
Odoslané klientovi = Ak správca systému odoslal zásielku klientovi
Zrušené = Ak bolo treba objednávku z akéhokoľvek dôvodu zrušiť