Po prihlásení pod záložkou Virtuálne adresy. Môžete tu nájsť svoje adresy vo všetkých dostupných krajinách. Ak by ste požadovali inú krajinu, aká je dostupná, napíšete nám a my preveríme dostupnosť 🙂
Po prihlásení pod záložkou Nastavenia. Momentálne je v systéme podporovaná iba rovnaká adresa doručenia a fakturácie. Ak by ste vyžadovali rozdeliene fakturačné a doručovacie adresy, alebo nakupujete na firmu, napíšte nám a vystavíme Vám separátnu faktúru.
Áno, ale je nevyhnutné predtým kontaktovať zákaznícku podporu.
Napíšte na zákaznícku podporu, zrušia ho za Vás.
Nezaplatené = Ak bola objednávka zadaná, ale nebola zaplatená
Zaplaten = Ak bola objednávka zadaná a úspešne zaplatená
Prišlo na sklad = Keď zásielka dorazí na medzisklad
Prišlo na sklad (nezaplatené) = Keď zásielka dorazí na medzisklad ale nie je zaplatená
Odoslané klientovi = Ak správca systému odoslal zásielku klientovi
Zrušené = Ak bolo treba objednávku z akéhokoľvek dôvodu zrušiť